Salı, Şubat 24, 2009

Dinazor

 
Posted by Picasa

Geçen hafta yakınımızdaki alışveriş merkezinde sergilenen dinazorları görmeye gittik.
Neva çok istiyordu.
Heyecanla hazırlandı, fotograf makinasını hazırladı.
Aslında çok çekinir, korkar böyle büyük şeylerden hele de dinazorlardan :)
Ama o gün etrafta çok çocuk olmasının da etkisiyle bol bol fotograf çekti.
Baktım aynen beni taklit ediyor:)
Yok olmadı, bir daha çekeyim, anne dur bakayım nasıl çıkmış diyerek koşturdu durdu.

Daha önce de zaten fotograf merakından bahsetmiştim. Nezaman benim elimde makinayı görse hemen ister.
Çok da güzel fotograf çeker.
Tabii boyunun ufaklığı ve çektiği açılara göre oldukça ilginç fotograflar ortaya çıkar.








Fotograf çekeceğim zaman kendine göre poz veriyor.
Genelde nedense boyun hep sağ tarafa doğru hafif eğilmiş oluyor:)
Bazen de '' anne gamzem çıksın mı'' diyerek gülümser:)
Biz fotograf çekmeyi çok seviyoruz yani.
Şimdi ben senin her anını kaydetmeye çalışıyorum, habire fotograf çekiyorum ya!
Eminim ilerde de sen bizim fotograflarımızı çekeceksin hem de çok daha güzellerini.
Fotograf çekmeyi benim gibi çok seveceğini düşünüyorum.
Dinazorlar ise ayrı konu.
Hem merak ediyor hem seviyorsun.
Sabahları beni koccaaaman bir dinazor öpücüğüyle işe yolluyorsun.
Yorulmuşsam ya da keyifsizsem hemen '' anne sana enerji vereyim '' diyerek
dinazor öpücüğünü kondurursun yanağıma.
Yemek yiyince gözlerin '' dinazor gözü '' gibi açılır.
Bazen de sımsıkı '' dinazor '' gibi sarılırız biz.
Kısaca dinazor bizim her anımızda.
Dinazor demek büyük demek aslında,
Bir de ağzını kocaman açmasa!

12 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Sevgili Yesim,
benim yan tarafta cikan en son guncellenmis bloglarin hicbirisinin fotografi cikmaz cunku foto cikmasin, sadece blog isimleri ve en son guncellenme saatleri ciksin istedim, ayarlarda bunlari isaretledim. Yani herkesin kendi ayarlari kendi sitesindeki durum icin gecerli. O yuzden senin ya da bir baskasinin ilk fotolari bende ya da benim gibi foto gozukmesini istemeyenlerde cikmiyor :) Umarim seni dogru anlamis ve dogru aciklayabilmisimdir :)

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

kuzum benim kocaman oldu bu fıstık:) biraz daha büyüsün de bizimle fotoğraf çekimlerine gelsin dağ tepe dolaşalım beraberce:)

neva'li gunler dedi ki...

Dilayra,
büyüdü değil mi:)
Evet az daha büyüsün benim makinayla çıkacak o da , artık sana arkadaşlık eder, çok seviyor fotograf çekmeyi,
sevgiler

gülçin dedi ki...

resimler çok güzel çıkmış gerçekten. bir dahaki foto safarinizde, araya bir tane de onun çektiklerinden yayınlar mısın?

sevgiler.

neva'li gunler dedi ki...

Gülçin,
elbette ki iyi fikir:)

Mehtap dedi ki...

Çok keyifli bir gün, anne kız fotoğraf çekimleri,mutlu,şirin yüzler.en kötü gününüz böyle olsun canım.Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın.Öptüm ikinizi de.sevgiler.

neva'li gunler dedi ki...

Mehtap,
canım çok teşekkürler,
ben de öperim seni ve kızlarını,
sevgiler

Tabiat Ana dedi ki...

bırak kocaman açsın ağzını dinazor öpücüklerine boğsun seni tadını çıkar derim ben :)
ayrıca prenses pek güzel olmuş maşallah

neva'li gunler dedi ki...

Tabiat ana,
en güzeli de dinazor öpücüğü:)bizden size kocamanından:)

sühendan dedi ki...

Ne güzel pozlar olmuş böyle...Gayet doğal ve içten poz vermiş.Maşallah...

neva'li gunler dedi ki...

Sühendan,
çok teşekkürler,
sevgiler

Adsız dedi ki...

canım kadınlar günün kutlu olsun.Kızını ve seni çok öpüyorum.sevgiler.

yeni adresim:
http://hayatavebanadair.blogspot.com