Cuma, Mart 27, 2009

Evde


Bir süredir evdeyim.
Geçen haftadan beri yani.
Kafam uzun süredir karışık ve iş ile ilgili sorunlarla doluydu.
Öyle kısa süreli değil hem de, aylardır durumun düzelmesi için bekliyordum.
Karar vermek çok zor oldu benim için.
Düşünmek,düşünmek derken bir baktım benimle beraber çevremdeki herkes,
özellikle de Neva bu durumdan çok etkileniyor.
Son günlerde işe her gidişimde bir dolu gözyaşı döküyordu,
ağlama krizi arasında zorla işe gitmeye çalışıyordum.
Çocuklar herşeyi çok kolay hissediyorlar ve tepkilerini de direkt ortaya koyuyorlar.
Sonuçta evdeyim.
Hep istediğim, ah evde bir vaktim olsa da yapsam dediğim uzun bir listem vardı hep.
Hani evde olunca blogla daha çok ilgilenecek,
keçeler kumaşlar arasında günümü gün edecektim.
Gelsin pastalar, gitsin kurabiyeler.
Elimden kitap düşmeyecek, bir yandan da işaretler koyduğum,
okuyup bir kenarda beni not alınmak için bekleyen kitaplarımdan
altı çizilecek cümleleri defterime yazacaktım.
Cıkk hiç öyle olmadı.
Yani henüz olmadı.
Evde olmaya, yeni düzenimi kurmaya tam alışamadım.
Neva ile yapışık durumdayız zaten.
Tüm kaprisleri benim için.
Yemek yesin diye peşinde dört dönüyorum.
En güzeli sabah telaşsız uyanmak ve iş yerinin yarattığı iç sıkıntısının olmaması.
Hiç acalem yok artık.
Sadece ne yemek yapsam diye düşünüyorum.
Yani şimdilik!

 
Posted by Picasa

7 yorum:

Gülfer dedi ki...

Bence harika! Sizin adınıza çok sevindim :)

Okurken hissettim evdeki huzuru. Yapılacaklar listesi beklesin biraz, siz Neva'yla hasret giderin.

Evde neler yapıyorsunuz, bize de anlatın ama :)

Sevgiler
Gülfer

Tabiat Ana dedi ki...

hadi bakalım umarım güzel şeyler olur azcık dinlenirisn belki sende hem Nevacık sana sende ona doyarsın bu arada :)
sevgiler size.

gülçin dedi ki...

Dilerim düşündüğünden keyifli günler geçirirsin! arada böyle bir mola ilaç gibi gelir insana. hem bak bahar da geliyor, açıkhava zamanları başlayınca daha hafiflersin bak.

sevgiler.

Gonca dedi ki...

Sizin icin herseyin en guzelinin gercek olmasini diliyor ve cok istiyorum..
Fotograflar nedendir bilmem, cok etkiledi beni..
Bahar kokan Istanbul'dan kucak dolusu iyi niyet gonderiyorum size.

neva'li gunler dedi ki...

Gülfer,
evde olmak bana da huzur verdi gerçekten. Neva benimle oynamaya doyamadı hala.
Tabiat Ana,
ben de çok istiyorum gönlümden geçenlerin gerçekleşmesini beklerim birgün,
Gülçin,
uzun zamandır böyle bir molaya çok ihtiyacım vardı,
Gonca,
canım benim gönlümden geçenleri biliyorsun,gerçekleşmesini öyle çok istiyorum ki! Ankara' dan kucak dolusu sevgi!

RENKLİ TASARIMLAR dedi ki...

Bizim dünyamıza hoşgeldiniz öyleyse.:)
Ben oğlumun doğumundan önce bırakmıştım iş yaşamını. Epey bir süre -deyim yerindeyse- ipimi koparmış gibi aç olduğum ne uğraş varsa onlara koşup durdum. Zaman içinde yapmak istediklerim netleşti, sadeleştim. Şimdi oğlum, tasarımlarım ve öykü saatlerim arasına başka şey sıkıştırmaya vakit bulamıyorum.
Sanırım önce sizin de bir süre daldan dala vakit harcamanız gerekecek. Eminim sonrasında yapmak isteiğiniz şey netleşecektir. Neva yuvaya gidiyor mu bilmiyorum ama en azından haftada 3 tam gün bir yuvaya göndermenizi, hem sizin hem onun sağlıklı gelişimi açısından -naçizane- tavsiye edeceğim.Siz şimdi birbirinizle tüm gün bir arada olmaya açsınızdır ama sonrasında ilişki rutine giriyor ve gerek oyunlarda gerekse kaliteli zaman geçirmek konusunda süreç fazla yararlı olmamaya başlıyor. Ve onun yuvada olduğu süreler içinde eminim siz de hobilerinizi işe dönüştürecek çalışmalar yapmaya başlarsınız.:)

Keçe falan demişsiniz ya, eğer destek olabileceğim bir konu olursa (nereden alınır, kaça alınır, neler yapılır, nasıl yapılır, nereye satılır vs.) paylaşmaktan memnunluk duyarım.

Sevgiler...

RENKLİ TASARIMLAR dedi ki...

Bu arada, beni listenizdeki Geveze Kalem olarak biliyorsunuzdur, şaşırmayın.;-)
Sevgiler...