Çarşamba, Eylül 02, 2009

Yeni bir dönem



Eylül ayı demek yeni bir mevsim demek,
havaların serinlediği,
yaprakların sarardığı,
sabahları ince bir hırkanın üste giyildiği,
pikelerin yerini yorganlara bıraktığı,
en önemlisi de okulların açıldığı bir ay olmuştur benim için.
Neredeyse yeni bir yıla başlamanın heyecanı sarar beni.
Hep güzel başlangıçlar olur.
Güneş henüz bizi terk etmemiştir.
Ama kavurucu sıcaklar gitmiştir artık.
Bizim hayatımızda da yepyeni bir dönemin başlangıcı oldu bu eylül.
Neva artık kreşe başladı !
Çok heveslendi.
Haftasonundan tüm alınması gerekenler alındı, çanta hazırlandı.
Sabah çok heyecanla kalktık.
Sanki biraz daha büyümüş bir edayla bana laf yetiştirdi.
Aslında ben ondan daha heyecanlıydım.
Ayrılık vakti gelipte benim elimi bırakıp öğretmenin elini tutunca,
işte dedim kızım artık büyüyor.
Biraz daha kalsam hemen yaşlar dökülecekti benden.
Baktım o da biraz şaşkın, biraz heyecanlı.
Tüm gün akşam olmasını bekledim.
Aksi gibi işlerimde bir yoğundu ki!
Akşam olupta kavuşunca sıkı sıkı sarıldık.
Yok ağlamadım :)
Bugün 3. günümüz.
Ve işte ilk iki gün gayet rahat geçerken bugün ağladı gitmek istemedi.
Yanına Pigi ayısını da alabileceğini söyledik.
Çantasına koydu.
Bizim için öyle farklı ve özel bir dönem ki!
Akşam eve beraber gidiyoruz.
Tüm gün yaptıklarını anlatıyor.
Bu bizim için 3' ün 2' si demek.
Sırada şu 3 ' ü tamamlamak var.
O da olacak biliyorum...

13 yorum:

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

hayırlı olsun:)
bu sayede sende dönüş yaptın buraya demek ki..

neva'li gunler dedi ki...

Evet, artık daha sık yazmayı umuyorum, insan yazmadıkça sanki tüm detaylar uçuyor, ilk yorum için teşekkürler, sevgiler

Tabiat Ana dedi ki...

bende nerelerdesiniz diye meraklanmıştım doğrusu hata geçen gün sanıyorum sizin sokaktı geçerken etrafda nevayı ve seni aradı gözlerim :)
Hayırlı olsun Neva kuzuya.
Umud ettiğin herşey gerçekleşsin.
Sevgiler

neva'li gunler dedi ki...

Tabiat Ana çok teşekkürler,
bu yaz bizim için yeniliklerle dolu geçti. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle,
sevgiler

sardunya dedi ki...

Yaşasııınn

neva'li gunler dedi ki...

Sardunya,
evet yaşasınnn,
herşey çok heyecanlı bizim için,
sevgiler

Aslı'ya dair dedi ki...

Yeniden yazdığını görmek mutlu etti beni. Neva ya ömrü boyunca güzel bir okul hayatı diliyorum bizde de sıkıntılı bir süreç var bu sıralar, Aslı okula gitmeyi ısrarla red ediyor en hasarsız şekilde atlatmayı umuyorum...

neva'li gunler dedi ki...

Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Ben de Aslı'ya güzel bir okul hayatı dilerim. Bu süreç biraz sabır istiyor tabii, ama alışacaklar. Kolay değil yeni düzene alışmak. Eminim kısa zamanda Aslı okuluna alışacaktır annesi,sevgiler bizden

Gonca dedi ki...

Nihayet kavustuk yazilarina..Guzel baslangicla birlikte. Neva ve Tugrul icin guzel baslangiclarin mevsimine girdik bile..Istanbul'da okullar tatil, yagmur nedeniyle..Tugrulla bilgisayar kacamagi yapiyorduk ki ugradik size veee kresli Neva karsimizda..Yorumumu Tugrul'dan notlarla bitiriyorum:"Neva bizden cok mu uzak? Annecim benim icin yazar misin, artik bizim evimize gelsinler." Fazla soze gerek yok Yesimcigim.. :)

neva'li gunler dedi ki...

Gonca' cım,
canım benim gönüller bir olsun diyorum, biz de Tuğrul' u çok özledik. Okullu Tuğrul' a kocaman öpücükler, sevgiler Ankara' dan.

Mehtap dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun canım.Emin ol güzel günler bunlar.Tabii uzun süre beraber olunca ayrılmak zor oluyor.Bu arada şükür kavuşturana diyorum.Bayağı uzun süre ses yoktu.görüşelim en kısa zamanda.Umarım hayatında herşey gönlünce yoluna girmiştir.sevgilerimi gönderiyor.neva'yı ve seni çok öpüyorum.

Tijen dedi ki...

Aaa dinliyor muydun sahi? Ben de bir duyursam mı diye düşündüm ya sonra vazgeçtim. Arzu'ya söyleyeyim bak bizim blog komşularından dinleyenler varmış programını diye! (Neva'cığımın kreş günleri hayırlı olsun!)

Elif dedi ki...

merhaba ben elif 9 yaşındayım kardeşim oldu adı neva loyduk isminin anlamını aradım bu tatlı şeker kız çıktı lütfen elif ablası için beni 100 kez öpün ve yeni fotolarını bekliyorum hanımefendi süslünün canım yha çok tatlı fotoğraf çektirin ve bir kağıda lütfen "Elif Neva'yı seviyor" yazıp kağıt elindeyken fotorğraf çektirirmisiniz şimdiden teşekkürler