Pazartesi, Nisan 06, 2009

Uykudan önce


Her gece yatmadan önce illa ki yaptığımız şeyler var.
Pijamalarımızı giymek, çoraplarımızı top yapmak,
su ve süt hazırlamak, okunacak kitapları belirlemek.
Bu sıra genelde böyle oluyor.
Her gece bir de mutlaka '' zürafa zozik '' okuyoruz.
Anaokulu dergisi aldığımız günden beri
elimizden düşürmediğimiz dergimiz.
İçinde çok güzel aktiviteler var.
Yatakta uzanıp içindeki hikayeyi okuyoruz, sorulan sorulara cevap verip,
doğru cevapları çıkartmalar arasından bulup yapıştırıyoruz.
En sevdiğimiz kısım işte bu çıkartma faslı.
Dergide çok güzel çizimler var.



İki resim arasında ki farkları Neva çoğu zaman beni şaşırtarak hemen buluyor.
Karakterler de çok sevimli.
En sevdiğimiz '' zürafa zozik ''.
Söyleyip söyleyip kikirdiyor Neva.
Sonra Kaplan Tüylü, Fil Puf, Yılan Tıs, Kirpi Diken, Panda Tonton var.


Hersayıda bir hikaye, bir sayı ve çizim etkinliği var.
Önce dergiyi bitiriyoruz.
Sonra Neva bununla yetinmeyip bir masal ya da başka bir kitap daha istiyor.
Zor ikna ediyorum.
Sonra yatakta havaya elle bana bir çizim yapıyor.
Hadi bil bakalım.
Onu da biliyorum.
Günün 3 mutlu 3 mutsuz olayının değerlendirmesinden sonra birbirimize sarılıyoruz.
Ben ona bebekliğinden beri söylediğim kendi uydurduğum ninniyi söylüyorum.
İtiraf etmem gerekirse çoğu zaman yanında uyuyakalıyorum.
Sonra uyanıp sessizce çıkıyorum odadan.
Bazen de beni hiç uğraştırmadan hemen uyuyor.
Her seferinde de sabah gördüğümüz rüyaları anlatmak üzere sözleşiyoruz.
Tatlı rüyalar bitanem!

8 yorum:

Gonca dedi ki...

Uykudan once halleri cok keyifli oluyor..Dergi gercekten keyifliymis. Tugrul da su ara "benimle uyu" modasina uyudu.
Opuyoruz sizi..

neva'li gunler dedi ki...

Gonca' cım uyuyalım, tadını çıkaralım. Nasıl olsa bir süre sonra yalnız yatmak isteyecekler, öperim ben de:)

Gonca dedi ki...

Iyi ki dogdun Baba Hakannnnn... :)
Nice nice uzun senelere.
Saglik Ailesinden kucak dolusu sevgilerle..

Rahsan Collyer dedi ki...

Merhaba, yeni düştüm ben blogunuza:) Çok tatlı bir kızınız var maşallah, blogtaki yazı ve fotoğraflar da süper. Benim de 8,5 aylık bir kızım var; Mina. Onunla geçirdiğm her anın tadını çıkartmaya çalışıyorum elimden geldiğince, ama görüyorum ki karşılıklı konuşup, birbirimize sarılıp, birlikte mutfağa girip kurabiyeler pastalar pişirip, el ele vitrin vitrin gezebileceğimiz yaşlarına gelince çıkıyor işin asıl zevki. Anne olmak, hele ki kız annesi olmak ne güzel dimi? :o)

Gonca dedi ki...

Bugun 23 Nisan...Mutlu yillar Nevaaaaaaaaa....

SERAP dedi ki...

İyi misiniz?

Aslı'ya dair dedi ki...

Merhaba yazılarınızı, Nevanın maceralarını okumayı özledik neden birşeyler yazmıyorsunuz artık umarım herşey yolundadır...

Unknown dedi ki...

Merhabalar.
Duru'da 2.5 yaşından beri bu derginin hastası. Özellikle hikaye sonrası yapıştırılan çıkartmalara bayılıyor. Her akşam eve girer girmez "Zürafa zozik oynayalım mı?" diye soruyor. O kadar karekter içinden bizimkiler neden seçmiş zoziği bilmem?
Sevgiler.
Pınar