Cumartesi, Nisan 04, 2009

Bahar


Bahar tüm güzelliğiyle birden bire geldi.
Havalar öyle ısındı ki, güneş bir yandan ısıtırken
bir yandan da yeni umutlarla dolduruyor içimizi.
Nisan en sevdiğim aylardan, bahar en sevdiğim mevsimlerden.
Nisan demek biz de doğumgünü ayı demek.
BaBa_HaKaN ' ın , Neva ' nın , kardeşimin,
arkadaşlarımın doğumgünü bu ay.
Bu ay hep heyecanla geçer bizim evde.
Neva' yla evde beraber olduğumuz şu günler herşeyi
birlikte yaparak geçiyor.
Beraber markete alışverişe gidiyoruz, biraz park keyfi,
evde çamaşır asma, kitap okuma, puzzle keyfi, yemek saatleri.
Herşey iyi güzel hoş ama şu yemek meselesi benim iyice canımı sıkmaya başladı.
Zaten çok fazla yemeyen Neva artık döktüğüm onca dile rağmen zorla yemek yiyor.
Bin numara yapıyorum, daha sonra tekrar deniyorum yok olmuyor.
Beraber yaparken iyi, gelen kokulara bayılıyor ama hepsi bu.
Ne yapmalı nasıl çıkmalı şu işin içinden acaba?

3 yorum:

Gonca dedi ki...

Ah ahh Ankarama bahar gelmis.
Istanbul'da "ilk" baharimizi yasiyoruz, gonlumuz sizlerle.
Neva'nin fotografina ve trenckotuna bayildimmmm..

neva'li gunler dedi ki...

Gonca' cım,
İlk baharlar unutulmaz.
Eminim güzel anılarla geçecek bugünler. Gönlümüz sizinle, Tuğrul' a öpücükler!

Unknown dedi ki...

merhaba, Neva'nın üzerindeki trençkotu/ yağmurluğu çok beğendim. Sanırım daha önceki gönderilerde de görmüştüm omu. Acaba nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?
Benim de 5 yaşında bir kızım var, onun için aradığım da tam böyle bir şey.

sevgiler...