Çarşamba, Aralık 24, 2008

İlk kar






Gece 3 civarında uyandım.
Pencereden bir baktım ki kar yağmaya başlamış.
Sabah ise ince yağan kar yerini lapa lapa yağan kara bırakmıştı.
Neva uyanınca önce hiçbirşey demedim.
Kucaklayıp pencerenin önüne götürdüm.
Bak sana bir sürprizim var dedim.
Bembeyaz olan ağaçlara ve yola baktı.
Ben de onun yüzüne.
Ağzını kocaman şaşkınlıkla açtı.
Sürekli kar nezaman yağacak diye bize soruyordu.
Çok mutlu oldu.
Bir süre pencereye minik burnunu yapıştırıp dışarıyı izledi.
Yürüyen insanların arkalarında bıraktıkları ayak izleri çok hoşuna gitti.
'' Anne benim de ayak izim çıkar mı ? '' diye sordu.
Şimdi ilk fırsatta dışarı çıkıp kocaman bir kardan adam yapmayı düşünüyoruz.
Bir yandan kardan adam şarkısını söylerken bir yandan da ,
boynuna hangi atkımızı taksak diye düşünmeye başladık bile:)

10 yorum:

duygu dedi ki...

bugün neredeyse tüm ankaralı blogcular kar fotoğrafları yayınlamışlar bloglarında. valla kıskanmamak ne mümkün. tadını çıkarın doya doya. hatta minik neva'yı da yuvarlayın gitsin karda. oohhh mis gibi temiz hava işte.
sevgilerimle...

neva'li gunler dedi ki...

Duygu,
dün Ankara'da harika bir kar yağdı.
Tüm gün de sürdü.
Neva çok istiyordu dışarıda oynamayı ama maalesef çalışınca vakit olmadı.
Haftasonu yine kar yağarsa kesin dışarıdayız, bizden de size sevgiler

Adsız dedi ki...

Ankaralilar kari ve sogugu sever..2 aydir Istanbullu olsak da serde Ankaralilik var.Heyecanla cam agaclarinin beyaz ortuyle kaplanmasini beklesek de, yagan sulu kar kandirdi bizi..Ankarayi, sogugunu, karini, dostlarimizi ozledik..

Adsız dedi ki...

Ankaralilar kari ve sogugu sever..2 aydir Istanbullu olsak da serde Ankaralilik var.Heyecanla cam agaclarinin beyaz ortuyle kaplanmasini beklesek de, yagan sulu kar kandirdi bizi..Ankarayi, sogugunu, karini, dostlarimizi ozledik..

Tabiat Ana dedi ki...

mutlu yıllar tatlı neva ve annesi.
sevgiler

neva'li gunler dedi ki...

Tabiat Ana,
bizden de size kucak dolusu sevgiler,
nice mutlu yıllara,
tatlı Doğa' ya öpücükler

Adsız dedi ki...

Gördüğüm en güzel kar fotoğraflarını çekmişsin... Öperim prensesimi.

neva'li gunler dedi ki...

Sardunya,
çok teşekkür ederim,
senin kadar olamasam da:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

lütfen daha sık güncelleyin. sevgiler

dilek dedi ki...

fotoğraflar harika olmuş...tebrikler.