Çarşamba, Ocak 21, 2009

Bekleyiş


Geçen haftadan beri bir bekleyiş içindeyim.
İşyerinde işlerimiz bir süredir pek iç açıcı değil.
Konuyla ilgili bir açıklama bekliyoruz.
Geçen hafta o yüzden çok sıkıntılı ve sancılı geçti benim için.
Bir sürü konu kafama doluşmuşken, olacaklar hakkında fikir yürütmek,
senaryolar yazmak canımı çok sıktı.
Yapmak istediklerim, hayallerim, geleceğim, ailemiz, kızım...
Öncelikler, zorunluluklar, sorumluluklar...
Hepsi sürekli kafamda yer değiştirerek dönmekte.
Pazartesi gününden itibaren ise o sıkıntılı halim bir anda uçtu.
Kulağım telefonda, kapıda.
Bir ses bir haber bekliyorum.
İçim kıpır kıpır.
Sebebini bilmiyorum.
Belki pırıl pırıl parlayan güneş, belki Neva ' nın sabah ki mis kokulu saçları.
Birşeyi bekliyorum işte.
Çok güzel şeyler olmasını diliyorum.
Güzel haberler almak istiyorum.
Neva sabah gelecek babasını bekliyor,
akşama Yağız ve Baybars gelecek onları bekliyoruz,
haftaya amcamız evleniyor, onu bekliyoruz,
Belirsizlikler birden açılsın, ben yine sıcak yaz günleri hayalleri kurayım istiyorum.
Beklediğim güzel haber artık gelsin istiyorum.
İçimde ki bulutlar dağıldı.
Serin ve güneşli bir havada salınmaya başladılar.
Sebepsiz bir bekleyiş ve heyecan içindeyim.
Aslında sebebini bilsemde dillendirmeye , seslendirmeye çekindiğim.
Hadi 2009 yap bir güzellik bize,
neler istediğimi sen zaten biliyorsun, çok mu yani!

9 yorum:

Adsız dedi ki...

2009'un hepimize guzellikler getirmesini diliyorum Yesimcigim. Her bekleyisimizin sonu, beklenen gibi olsun insallah...

SERAP dedi ki...

Belki beklerken sıkıntını atmana yardımcı oalbiliriz:)Son yazıma bir bakar mısın?

Adsız dedi ki...

YENİ TÜRKÜ den "Beklemek" şarkısını dinleme zamanı desenize.

Adsız dedi ki...

YENİ TÜRKÜ den "Beklemek" şarkısını dinleme zamanı desenize.

Adsız dedi ki...

YENİ TÜRKÜ den "Beklemek" şarkısını dinleme zamanı desenize.

neva'li gunler dedi ki...

Gonca, canım inşallah diyorum :)
Serap hemen bakıyorum,
pembe incili kaftan, iyi fikir,
teşekkürler hepinize.

Mehtap dedi ki...

Allah herşeyi gönlünce versin.Umarım 2009 yılı sana güzel sürprizler hazırlar.sevg ve sağlık diliyorum.

gülçin dedi ki...

merhaba,
bu yazıyı yazdığınızdan beri umarım güzel şeyler olmuştur :) hediye kitap etkinliği sayesinde tanıdım sizi ve neva'yı, sabahtan beri bu renkli sayfalarda suratımda bir gülücük gezip duruyorum. iyi ki varsınız!

sevgiler.

neva'li gunler dedi ki...

Mehtap, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.
Gülçin, her zaman beklerim o halde,
teşekkür ederim,
sevgiler