Salı, Şubat 03, 2009

Geçen hafta


Hastalık hepimizi esir aldı resmen. Birimiz iyileşir gibi olurken bu sefer evde bir başkası hastalanıyor.
Düğün için gelen misafirlerimizle beraber ev revir gibi oldu.
Sürekli kaynayan ıhlamur, nane limonlar,
sehpa üzerinde sıra sıra ilaçlar, şuruplar.
Neva ' da nasibini aldı ne yazık ki!
Geçen haftadan beri hasta, mızmız.
Küçük burnu tıkalı olduğu için de gece nefes alamıyor.
Hırıltılarla uyumaya çalışıyoruz.
Dün de ben kendimi eve zor attım.
Hemen yatak, nane limon.
Şehriye çorbası vazgeçilmez menü oldu.
Cumartesi günü olan nikahta da Neva hasta olduğu için sürekli kucak istedi, ağladı.
Hem uyumadığı için hem de hasta olduğu için amcasının en özel gününde
kabarık elbisesi ve yeşil ayakkabılarıyla dolaşamadı.
Oysa ne çok heveslenmişti.
Ayakkabısına uygun çorap için ne çok dolaşmıştık.
Kıyafetime uygun küpeyi son anda bulmuş,
kamera ve fotograf makinasını önceden hazırlamıştık.
Ama Neva hasta olunca ne konuklarla ilgilenebildim ne fotograf çektirebildim.
O güzelim elbisesinin üzerine giydiği pembe paltosuyla,
burnundan akan sümükler, gözünden akan yaşlarla , bir eliyle balonu tutmaya çalışırken,
kucağımda gelinle damatın yanında poz verdi.
Şu aralar tam iştahı açılmış derken,
mızmız halinden dolayı tek menüsü yeşil elma ve tarçın ikilisine geri döndü.
Bu arada kitap etkinliğine katıldım.
Kitabım hazır. Bakalım kitabımı göndereceğim blog arkadaşım Mehtap kitabımı beğenecek mi?

2 yorum:

Mehtap dedi ki...

Canım öncelikle çok geçmiş olsun.Çok üzücü olmuş.bu tür günlerde her zaman olmuyor.Neyse bununla geçmiş olsun.canım kitap için de tekrar teşekkür ediyorum ne demek.her kitap okunmaya değer.düşünmeniz yeterli.sevgiyle ve sağlıkla kalınız.Çok geçmiş olsun.Bu arada mailine not attım canım.

gülçin dedi ki...

çok geçmişler olsun, bunca heyecanla beklenen bir şeyde böyle talihsizlikler yaşamak üzücü, bu kadarla kalmış-gelmiş geçmiş olsun.

bu arada, mail adresinizi bulamadığım için sizinle buradan iletişime geçmeye çalışıyorum, lütfen benim gulcin.ek@isbank.net.tr adresime adresinizi gönderir misiniz? sizin de kitabınız hazır :)

sevgiler.