Pazartesi, Şubat 09, 2009

Yağmur


Aralıksız yağmur yağıyor.
Açık pencereden serinlikle beraber toprak kokusu geliyor.
Gece, esen rüzgar pencerede uğuldarken,
Neva ' nın minik ayakları ellerimin arasındaydı.
Yağan yağmurla beraber ben de hafifliyorum.
Üzerimde ki ağırlık yavaş yavaş kaybolurken,
kafamın içinde ki sis perdesi de aralanmaya başladı.
Daha net görmeye ve düşünmeye başladım.
İnsanın evi ve ailesinden, sağlığından önemli hiçbir şey yok.
Uzun zamandır beni geren iş konusu netlik kazandı.
Tekrar hayaller kurmaya başladım.
Yapmak istediklerim bir bir aklıma doluşmaya başladı.
Artık hareket zamanı !

6 yorum:

SERAP dedi ki...

Merhaba;
Dün akşam eşimle otururken birden bana dedi ki:"Geçen gün senin takip ettiğin bloglardan birisine rastgele girdim.Ne zamandır kendi kızımdan sonra ilk defa bir kız çocuğunu beğendim.Resimler ve yazılarda çok güzeldi ama adı neydi unuttum ."Neva'mıydı?" diye sordum,nedense aklıma ilk gelen sen oldun."Evet,adıda kendi gibi çok güzel dimi?" dedi.Tüm güzellikler sizin olsun :)

Adsız dedi ki...

kesinlikleeee...
olay budur.
love you.
BaBa_Hakan

neva'li gunler dedi ki...

Serapcım,
bu ne güzel bir yorum,
ne kadar mutlu oldum bilsen, güzel dileklerin için de çok teşekkür ederim, sevgiler bizden size

ENERJİ dedi ki...

Hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle.Sevgiler:)

neva'li gunler dedi ki...

Enerji,
çok teşekkür ederim,
herşey önce hayal etmekle başlar değil mi?
sevgiler

Mehtap dedi ki...

Canım herşey gönlünce olsun.İstemek de başarmanın yarısıdır.İnsan istediği sürece hedeflerine birşekilde ulaşıyor.Bu konu da Cenab-ı Allah da yardımcı oluyor.Ben bunu çok yaşadım.sevgiyle ve sağlıkla kalınız.