Cuma, Şubat 20, 2009

Umut




Bugünler de;
içimdeki çekmeceleri bir bir açtığım,
sorgulamalar,
hayaller,
hep daima var olan umut,
bahar kokusu,
ilk cemre,
agaçlarda eriyen kar taneleri,
ıslak sokaklar,
yığılı kitaplar,
mis kokulu bir can,
küçük ayaklar,
esen rüzgarın uğultusu,
cıvıldaşan kuşlar,
uzaklar,
hayaller,
dergiler,
yeşil kırlar,
birden gökten dökülen kar taneleri,
birden pencereye bakınca kaybolan yağmur,
ağaçlarda takılı kalan poşetler,
mandalina,
mis kokulu banyolar,
temiz çarşaflar,
banyo sonrası yenen tarçınlı yeşil elma,
bol bol hayaller,
istekler,
yeni heyecanlar,
içimde bitmeyen kıpırtı,
beklemek,
en çok da umut, umut, umut etmek var benim cephemde...

5 yorum:

Mehtap dedi ki...

Umutlarının gerçeğe dönüşmesini,herşeyin gönlünce olmasını diliyorum arkadaşım.Ne güzel sıralamışsın umutlarını.çok öpüyorum.

Tabiat Ana dedi ki...

resim çok güzel anlatmış ya zaten, tüm dileklerin gerçekleşsin umutların birer birer yeşersin :)

neva'li gunler dedi ki...

Mehtap, Tabiat Ana,
güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim, şimdilik beklemedeyim bakalım,
hayırlısı artık, inşallah düşündüklerim gerçekleşir,
kızları çok öpüyorum,
sevgiler

Adsız dedi ki...

Umut ettiklerimizin gerceklesecegini ve birlikte paylasacagimizi cok iyi biliyorum. Cunku bunu cok istiyorum. Umutlari, kipirtilari, guzel heyecanlari birlikte paylasmak dilegiyle..Mesafelere ragmen ustelik..Hic suphesiz..

neva'li gunler dedi ki...

Gonca,
canım benim tüm kalbimle diliyorum ve istiyorum. En kısa zamanda görüşmek üzere, sevgiler
Tuğrul' a öpücükler.