Çarşamba, Şubat 18, 2009

Buluşma




Dün nihayet benim için ilk olan blog toplantısını gerçekleştirdik.
Mehtap'a kitap etkinliğine göre kitap verecektim. O da Tabiat Ana' ya.
Böylece birbirini tanımayan üç bayan buluştuk.
Çok acayip tabii insanın tanımadığı bir kişiyle buluşması.
Buluşma yerine vardığımda telefonum çaldı.
Arayan Mehtap.
Konuşurken konuşurken bulduk birbirimizi :)
Sonra Tabiata Ana geldi.
Gittik oturduk.
Önce çocuklar derken işler, oturduğumuz yerler,
Tabiat Ana' yla bir el sallama mesafesindeymişiz meğer !
İkimiz de aynı manzaraya bakıyormuşuz :)
Mehtap ve Tabiat Ana, ikinizle de tanışmak çok keyifliydi.
Çok güzel vakit geçirdim.
Tekrar buluşalım konuşacak çok şey var çünkü:)

7 yorum:

Mehtap dedi ki...

Canım bende çok mutlu oldum,çok keyif aldım.İyi ki tanıdım sizleri.Bence de tekrar görüşelim.Sevgiyle ve sağlıkla kalınız.Seni ve tatlı kızını çok öpüyorum.

Tabiat Ana dedi ki...

:)
bencede... hatta havalar ısınsın kesin buluşalım köprüde :))
benim içinde sizlerle tanışmak oldukça keyifliydi.
sevgilerimle..

neva'li gunler dedi ki...

Mehtap ve Tabiat ana, ben de sizinle tanışmaktan çok mutlu oldum. En kısa zamanda tekrar buluşalım:)
Tabiat Ana akşam el salladık gördün mü :))

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bende bloğunuza şans eseri giren ve ara ara bakınca kendini mutlu hissedenlerden biriyim...
Hissedenlerden biriyim diyorum çünkü gördüğüm kadarı ile benim gibi düşünenler çok fazla...
Bende nacizane birşeyler yazmaya çalışıyorum , çocuklarımla ilgili...Bundan sonraki paylaşımlarda birlikte olmak dileği ile,
www.nerisvecanberk@blogcu.com

neva'li gunler dedi ki...

Adsız,
güzel yorumun için çok teşekkür ederim, bunları duymak beni motive ediyor, ben de senin bloguna baktım şimdi, çocukların maşallah çok tatlı,
görüşmek üzere,
sevgiler

SERAP dedi ki...

En az aranızdaymşım kadar mutlu oldum bu buluşmadan.Belki bir gün bizde görüşürüz dimi?

neva'li gunler dedi ki...

Serap,
elbette ki neden olmasın,
geçen sene olsaydı iş için Ordu' ya gelmiştim, ama bu demek değil ki tekrar gelmeyeceğim. Karadeniz' e ben bayılıyorum. Biz de seni Ankara' ya bekleriz, sevgiler