Perşembe, Şubat 12, 2009

Kitap etkinliği

Geçen haftadan beri kitap etkinliğini heyecanla bekliyorum. Benim kitap göndereceğim Mehtap ' la önce birbirimize mail gönderdik. Sonra da ikimizin de Ankara' da olmasından dolayı buluşmaya karar verdik. Bu sabahta telefonda konuştuk.
İlk kez sanal ortamdan tanıştığım bir blogcuyla konuşmuş oldum.
Haftaya görüşmeye karar verdik.
Dün de bana kitap gönderecek olan Gülçin mail yolladı. Kitabın postada diye.
Heyecanla ve merakla bekledim.
Bugün tam öğlen çıkacakken kargo paketi geldi.
İlk kez tanımadığım biri bana birşey yolladı.
Heyecanla açtım paketi.
Çok özenle seçildiği belli olan bir değil tam üç kitap vardı.
Sevgili Ece ' nin '' Çocuk sahibi olmak için 40 bahane '' adlı en son çıkan kitabı ve Emrah Serbes' in konusu Ankara' da geçen polisiye kitabı '' Her temas iz bırakır ''.
İkisi de çok keyifle okuyacağım kitaplar.
Bir de Gülçin ' in kendi el yazısıyla ve tüm içtenliğiyle yazdığı bir mektup vardı ki bu benim için gerçekten çok özel.
El yazısıyla yazılmış böyle gerçek bir mektup almayalı çok oldu çünkü!
'' Her temas iz bırakır '' ise Gülçin ' in kendi okuduğu kitap.
Henüz yeni bitirdiği.
Kitapları kendisi için çok özel olan birinin, okuduğu kitabı başkasına vermesinin ne demek olduğunu bilirim.
En son kitap özenle paketlenmiş ''Gecenin sürprizi'' ise Neva içindi.
Gülçin Neva ' yı da düşünerek çok güzel bir kitap almış.



Öğlen kitapları eve götürünce Neva ' nın elinden zor aldım kitabını.
Hemen okumaya ve boyamaya başlıyoruz Gülçin!



Kitap etkinliğini düzenleyen Serap ve Evvel zaman içinde' ye çok teşekkür ediyorum böyle güzel bir etkinliği düzenledikleri için.
Gülçin' sana da çok teşekkür ederim. Kitaplarının herzaman kütüphanemde ayrı bir yeri olacak.

11 yorum:

gülçin dedi ki...

ne güzel, ne neşeli resimler bunlar! insan duygulanıyor bu mutluluğun içinde payı olduğu için. serap'la evvelzamaniçinde'ye benden de çok teşekkürler, harika bir fikirdi bu!

kitaplarınızla beraber keyifli zamanlar geçirmenizi dilerim, çok sevgiler.

neva'li gunler dedi ki...

Gülçin tekrar çok teşekkürler,sevgiler

SERAP dedi ki...

İyi okumalar:)
Neva'nın resimleri gerçekten bir harika çıkmış:)O minik burunun ucundan benim için öp olur mu?

Mehtap dedi ki...

Canım çok sevindim.keyifli ve iyi okumalar sana.Neva bu güzel süprizine o kadar güzel renk katmış ki, minik kızında senin mutluluğunu paylaşmış.ikinizi de çok öpüyorum.Görüşme anımızı sabırsızlıkla bekliyorum bende.sevgiyle ve sağlıkla kalın.

neva'li gunler dedi ki...

Serap,
öptüm:)
sen de kızını öp benim için,
sevgiler

neva'li gunler dedi ki...

Mehtap ,
ben de sabırsızlıkla bekliyorum,
en kısa zamanda görüşmek üzere,sevgiler

SERAP dedi ki...

Ödülünüz var efendim:)

Adsız dedi ki...

fotoğraflar harika, kocaman olmuş guzel prenses:)

neva'li gunler dedi ki...

Serap,
teşekkür ederim, hemen bakıyorum,
Zeynepcim,
sen Neva ' nın minicik hallerini bilirsin, büyümüş değil mi! Sorma artık benim kolyelerime ortak çıkıyor,
seviler

Adsız dedi ki...

büyümez mi, çok tatlı olmuş maşallah, evet ilk zamanlarından beridir hikayelerini zevkle dinliyoruz, kolyeler mi haha:D
kucak dolusu sevgiler...

ece arar dedi ki...

oo:) benim kitap da var... ne güzel:)))