Cuma, Şubat 10, 2006

Haftasonu geldi !


Sonunda haftasonu geldi. Bu hafta ofiste işlerim çok yoğundu. Yetiştirmem gereken projeler vardı. Ama nihayet haftasonuna ulaştık. Her hafta olduğu gibi yine bir sürü plan yapıyorum. Bu aralar ( aslında uzun zamandır ) BaBa_HaKaN 'ın yoğun tez çalışmasından dolayı pek birşey yapamadık. Havalar soğuktu. Kar, kış derken uzun zamandır bir monotonluk içindeyiz.
Bu hafta 14 Şubat etkinliği için bir kaç tarif denemek istiyorum. Sabah kahvaltısı için tahıllı ekmek yapmayı düşünüyorum. Şöyle uzun uzun, keyfini çıkarak kahvaltı etmeyeli çok oldu. DaYı_YüCeL geldiğinde toplanmıştık en son. En sevdiğim şeydir tüm aile toplanıp kahvaltı etmek, dahası bir pazar gününü geçirmek.
''Babam ve Oğlum '' filmini izlemeyen son iki kişi olarak bu haftasonu şeytanın bacağını kırıp sinemaya gitmeyi düşünüyoruz. Bakalım zaten düşünüyoruz dedim. Genelde heveslenip son dakika çıkan bir sebep yüzünden gidemiyoruz da sinemaya...
Bu akşam yemeğin yanına şöyle haftasonunu karşılamaya yakışır, bol renkli, sofraya neşe katacak bir salata yapmayı düşünüyorum. Geçen hafta yaptım. Abartıp üst üste birkaç kez yedik :) Karnıbahar salatası:)) Bu kadar methettiğim aslında çoğu kişinin adını duyunca burun kıvırdığı karnıbahar. Özellikle erkekler pek sevmez. Ama bir kişi var ki adını anmadan geçemem. AmCa_SeRkAn bayılır :)Hele de fırında beşemal sos ile hazırlanmışsa:) '' Süpersiniz, harika olmuş der. ''. O yüzden de bu salata, evdekilere yedirmek için yeni ve güzel bir seçenek. Ne koku var, ne de sadece karnıbahar tadı..
Gelelim yapılışına :
Orta boy haşlanmış karnıbahar
Bol dereotu
Bol yeşil soğan
Maydonoz
Kırmızı biber
mısır
Salatalık
limon
Zeytinyağı
Kısaca evdeki tüm malzemeleri karıştırıp bir renk şöleni yapıyoruz. Haşlanmış karnıbaharı küçük küçük doğrayıp tüm doğradığımız yeşillikle karıştırıyoruz. Üzerine süslemek için mısır ve salatalık katıyoruz. Afiyet olsun !

Hiç yorum yok: