piyano etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
piyano etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Salı, Aralık 16, 2008

Piyano



Zaman ne de çabuk geçmiş.
Şu fotograflar olmasa belki de hiç anlayamayacağız.
Çoğu kez nasıl olsa unutmam dediğimiz pekçok an, konuşma,
bir de bakıyoruz ki unutulmuş bile.
Gün içerisinde pekçok şey paylaşıyoruz Neva ile.
Bugünlerde inanılmaz diyaloglarla bize acayip laflar etmekte.
Dün akşam mesela ,kızdıgımı anladığında yüzüme doğru yaklaşıp minik elleriyle
yüzümü tuttu ve
- hadi ama bak gül biyaz. Hadi bak gamzen çıkacak, ben çok seviyorum gamzeni!!! dedi.
Nasıl yani değil mi!
Ben bu arada çok ciddi durmaya taviz vermemeye çalışıyorum.
Öyle olunca daha bir sokulup öpmeye başlıyor.
Bir süre sonra da zaten ben koyverip başladım öpmeye.
Ama bir daha yapmaması konusunda tembihlerle.
Hayrete düştüğümüz anlar artıyor.
Bizden önce cıkcık yapıp başını sallıyor ciddiyetle.
Koltuğun hep aynı köşesine oturup çizgifilm izliyor.
Yanlışlıkla oturan bir misafiri ise zorla kaldırıyor yerinden.
Bayram ziyareti için gittiğimiz arkadaşımızda var bu piyano.
Neva 10 aylıkken de çekmişim böyle bir fotograf.
Şimdi 3,5 yaşında, kendinden emin, ille de piyano çalmak isteyen
bir küçük hanım.
Gerçekten de çok seviyor müzik aletlerini,
en çok da piyanoyu.
Biraz daha büyüsün ben de isterim piyano öğrenmesini.
Zaman bu hızla devam ederse belki bir de bakmışız
Neva ' nın piyano resitalinden bir karede burada yer almış !
Olmaz mı olur hani!

Pazartesi, Mart 06, 2006

Bahar geldi!


Haftasonu hava gerçekten güzeldi. Bahar geldi artık. Güneş yüzünü gösterince biz ve sanırım tüm Ankara kendini sokaklara atmıştı.
Cuma günü BaBa_HaKaN ' ın tezini vermesiyle derin bir oh çekip uzun zamandır yapmadığımız haftasonu gezilerimize başladık.
Cumartesi günü ilk önce ANKAN bulışmasına gittik. Biz ilk kez katılacaktık. O yüzden de çok heyecanlıydık. Daha kapıyı çalmadan duyulan çocukların sesleriyle doğru adrese geldiğimizi anladım:) Bizi güler yüzüyle ANKAN anneleri karşıladı. İsimlerini bilsemde ilk kez karşı karşıya geldik. Neva ilk kez bukadar çok çocuk ve kalabalık görünce biraz şaşırdı. Şaşkın şaşkın etrafına bakındı durdu. En küçük bizdik katılanlar arsında. Çoğu uzun zamandır birbirini tanıyan annelerden oluşan grup, bizi de aralarına aldılar. Çocukların sesleri, annelerin gülen yüzleri olunca ilk tanışma bizim için çok güzel geçti.
Hava güzeldi. Tunalı ve Kuğulu Park' ta dolaştık biraz. İnsanlar dışarı çıkmış, uzun zamandır havalardan dolayı içeride kalmanın acısı çıkarıyorladı.
Pazar günü hava daha da güzel oldu. Kahvaltı için Neva ' nın Gülümden teyzesine gittik. Kızım orada da boş durmadı, çalıştı. Kurabiye kalıbını kemirdi, kitap okudu. Asıl önemliside piyano çaldı:)) Şu haline baksanıza ! Nasıl bir edayla oturmuş:) Biz çok eğlendik:)
Güzel bir haftasonu geçiridik. Havaların gerçekten de insanın ruh hali üzerinde çok etkisi var. Her nekadar yağmurlu havaları da sevsem güneşli günleri çok özlemişim.
Cemreler düştü, önümüz bahar. Tüm doğa renk şölenine hazırlanıyor, çok yakında tüm çevremizde..