Çarşamba, Ocak 18, 2006

Kitaplar


Son zamanlarda oldukça fazla kitap aldım. Uzun zamandır aklımda olan kitapları görünce dayanamayıp alıyorum. Sonra da hemen okuyamayınca yığılıp kalıyor. Eskiden daha fazla kitap okurdum. Ama Neva doğduğundan beri doğrusu fazla okuyamadım. Sadece aldığım aylık dergileri karıştırıyorum.
Haftasonları da mutlaka 3-4 gazete alirız. Vakitsizlikten okuyamamışsam eğer mutlaka saklar yatmadan bile olsa bir karıştırırım. Benim için büyük keyiftir okumak! Geceleri mutlaka okuru (du )m. Şimdilerde pek fırsat bulamıyorun. Ama yine de kitap almaktan hiç vazgeçemem.
Kitaplarımda kıymetlidir. Herkese veremem. Çünkü benim gösterdiğim ilgiyi herkes göstermiyor.
BaBa HaKaN 'da neyse ki benim gibi. O da bayılır kitap, dergi, cd almaya... İlerde güzel, kafamdaki gibi bir kütüphane çizip yaptırmak istiyorum. O zaman tüm kitaplarımızı güzelce sergileyebiliriz.Bazen sırf arşiv olsun diye ya da ' bunu kızım da okumalı, ona en iyi hediye bu kitap olur ' diye alıp kenara koyduğum o kadar çok kitap var ki !
Dergiler ah o kadar yığıldılar ki! Artık bir kısmı yayınlanmıyor. Ama ben onları yine de saklamaya ve tüm dergilerimi biriktirmeye devam ediyorum. Yıllardır tüm dekorasyon, yemek dergilerini alırım. Zaten aybaşı olupta dergim çıkmış ve ben ona kavuşmuşsam artık hiçbir yerde oyalanamam. Doğru eve. Bir an önce yeni sayfaları açıp şöyle bir göz gezdirmeli.
BaBa HaKaN' ın ve benim en büyük arzumuz kizımızın iyi bir okur olması. O da kitapları sevsin, kıymetini bilsin. Şimdiden kitaplar aldık bile. Henüz anlamasa da, sayfalarınını çevirmeye çalışıyor bir yandan da kenarlarını yiyor. Zaten en iyi diş kaşıyıcımız kitaplarının kenarları. Yani kızım gerçek bir kitap kurdu :)

Hiç yorum yok: