Pazartesi, Ocak 30, 2006

Haftasonu


Haftasonu hava çoook soğuk olduğu için evden dışarı çıkamadık. Ben de Neva ' yla birlikte olmanın tadını çıkardım. Beraber oynadık. Şu aralar en çok düğme , fermuar, iplik ,küpe, kolye ilgisini çekiyor. Eğer üzerinizde bu saydıklarımdan biri varsa kucağınızda oturabilir. Bir de soğuk dolayısıyla hepimizin taktığı şapkalar. Önceleri bizleri öyle değişik görünce ağlamaya başlardı. Şimdiyse bizi öyle görünce sanki çok komik birşey var gibi gülmeye başlıyor. Atlayıp çekmek istiyor :) Gözlük ! Evet bir gözlüğünüz varsa önce hafif çıkarın , üzerinden şöyle bir bakıp tekrar takın! İşte buna da bayılıyor :) E o gülünce biz daha da çok gülüyoruz !!
BaBa_HaKaN tez yüzünden neredeyse gece yaşar hale geldi. 14 şubat ' ı merakla bekliyoruz. Tabi ki tezin teslim tarihi olduğu için :) Haftasonu da çok fazla çalıştı. Bize pek katılamadı ama akşam ki müzik eşliğinde dansımızı mutlaka gerçekleştirdik.
Ben de boş durmadım. Değişik birşeyler denedim yemek için. Ne zamandır yapmak istediğim kremalı muffinlerden yaptım. Tarifini Pastacı Burcu ' dan almıştım. Ben yarım ölçek yaptım. 9 adet kocaman muffinim oldu.
2 yumurta
2,5 kahve fincanı tozşeker
2 kahve fincanı zeytinyağı
2 kahve fincanı yoğurt
4,5 kahve fincanı un
1 paket kabartma tozu
1 büyük havuç rendesi
1 çaybardağı ceviz
1 çay kaşığı tarçın
Tüm malzemeyi kek yapar gibi karıştırdım. Önce şeker ve yumurtayı iyice çırptım. Yoğurt ve sıvıyağı ekleyip karıştırdım.Un ve kabartma tozunu karıştırıp eledim. Onları da karışıma ekleyip, en son havuç rendesi ve tarçını ekleyip şöyle bir karıştırım. Muffin kalıplarıma paylaştırıp pişirdim.Kreması içinde 1 kutu sıvı kremayı 1 çay bardağı pudra şekeriyle katılaşana kadar çırptım. 1 paket krema sertleştiricisini de ekleyip iyice tekrar çırptım. Dolapta beklettim. Soğuyan muffinlerin üzerini süsledim.

Çayın yanında yedik keklerimizi. Akşamda Neva 'nın banyosunu yaptırdık. Artık eskisi gibi korkmuyor yıkanmaktan. Tabii küvetinin içinde, Gülümden teyzesininin getirdiği sevimli kurbağalarla , etrafı ıslata ıslata misler gibi yıkanıyor. Böylece dışarı çıkmadan geçen iki günün ardından yeni bir haftaya, koşturmacaya başladık..

NOT: Resimde , Neva 'nın dışarıda ki şapkalı hali cuma günü öğlen güneşin yüzünü gösterdiği saatlere ait. İşten eve gelince,kızım uslu dumuş diye babaannesi kırmızı kurdele takmış :)) Ben de ödül olarak biraz dışarı çıkardım. Karı görünce çok şaşırdı:) Fakat atkı taktığımız için, fazla sıkıntıya gelemedi , biraz dışarıda kalıp eve döndü:)
NOT : Burcu 'nun sitesini ekleyemedim. Adresi http://pastaci.blogspot.com

Hiç yorum yok: